logo-bip godlo pl

Kontakt

Szkoła Podstawowa Nr 17
z Oddziałami Integracyjnymi
im. dr. Bronisława Koszutskiego
w Kaliszu

ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 3b, 62-800 Kalisz
tel./fax: 62 765 34 33
sekretariat@sp17.kalisz.pl

Dzisiaj:
Wczoraj:
Wszyscy:
170
734
640315

Twoje IP: 23.20.8.41
SUPER ZAJĘCIA (4)
SUPER ZAJĘCIA
Liczba obrazów w kategorii: 4
Kategoria oglądana: 149x
„POMAGAMY PSZCZOŁOM”! (7)
„POMAGAMY PSZCZOŁOM”!
Liczba obrazów w kategorii: 7
Kategoria oglądana: 114x
"PYZA" (5)
Liczba obrazów w kategorii: 5
Kategoria oglądana: 106x
PARAOLIMPIADA (10)
PARAOLIMPIADA
Liczba obrazów w kategorii: 10
Kategoria oglądana: 102x
"ENGLISHMAN IN KALISZ" (4)
Liczba obrazów w kategorii: 4
Kategoria oglądana: 112x
"MUZYCZNE SAFARI" (5)
Liczba obrazów w kategorii: 5
Kategoria oglądana: 96x
2A I 2B WYCIECZKA (25)
2A I 2B WYCIECZKA
Liczba obrazów w kategorii: 25
Kategoria oglądana: 124x
MISTRZOSTWA W CZWÓRBOJU LA (9)
MISTRZOSTWA W CZWÓRBOJU LA
Liczba obrazów w kategorii: 9
Kategoria oglądana: 152x
„OMNIBUS DLA PIERWSZAKA” (14)
„OMNIBUS DLA PIERWSZAKA”
Liczba obrazów w kategorii: 14
Kategoria oglądana: 145x
RUMMIKUB (6)
RUMMIKUB
Liczba obrazów w kategorii: 6
Kategoria oglądana: 118x
XVII WIELKOPOLSKI TURNIEJ W AEROBIKU (13)
XVII WIELKOPOLSKI TURNIEJ W AEROBIKU
Liczba obrazów w kategorii: 13
Kategoria oglądana: 133x
TURNIEJ JĘZYKOWY MACMILLAN (5)
TURNIEJ JĘZYKOWY MACMILLAN
Liczba obrazów w kategorii: 5
Kategoria oglądana: 129x
MY ENGLISH LAPBOOK (5)
MY ENGLISH LAPBOOK
Liczba obrazów w kategorii: 5
Kategoria oglądana: 87x
„VIVAT MAJ, TRZECI MAJ” (5)
„VIVAT MAJ, TRZECI MAJ”
Liczba obrazów w kategorii: 5
Kategoria oglądana: 118x
Powered by Phoca Gallery

Copyright © 2013 - Szkoła Podstawowa Nr 17 w Kaliszu

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES :

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Dowiedz się więcej

Akceptuję ?