Rejestry, ewidencje, archiwa
Szkoła prowadzi następujące rejestry, ewidencje i archiwa:
1. Księga uczniów,
2. Księga druków ścisłego zarachowania,
3. Księga inwentarzowa,
4. Księga zastępstw,
5. Księga zarządzeń,
6. Rejestr pracowników,
7. Rejestr legitymacji szkolnych i pracowniczych,
8. Rejestr korespondencji,
9. Rejestr akt i zaświadczeń - awans zawodowy nauczycieli,
10. Ewidencja dokumentacji szkolnej,
11. Archiwum dokumentacji szkoły.
Rejestr akt prowadzony jest w oparciu o Instrukcję Kancelaryjną obowiązującą w jednostce opracowaną na podstawie:
1. Art. 6 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach (Dz. u. z 2011 r. Nr 123, poz. 698, z późn. zm.),
2. §3 ust. 3-6 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad
i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz. U. Nr 167, poz. 1372),
3. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67)
Publikacja dnia: 24.10.2013
Dokument z dnia: 08.06.2013
Dokument oglądany razy: 4 355